.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تهران قهرمان پرورش اندام کشور

در مسابقات پرورش اندام قهرمانی مردان کشور در مازندران تیم تهران الف با کسب 140 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش مهر ، در این مسابقات که از دو روز گذشته با حضور 385 ورزشکار قدرتی از 19 استان کشور در سالن ورزشی سردار سجودی بابل برگزار شد پس از تیم تهران الف، تیمهای اصفهان با 95 و مازندران با 80 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی این مسابقات، در 60 کیلوگرم عادل منتظری، در 65 کیلو احسان زارع، در 70 کیلوگرم مهران پولادی، در 75 کیلوگرم احسان قاسمی، در 80 کیلوگرم حسین شیبانی، در 85 کیلوگرم محمد سری، در 90 کیلوگرم حسن آذرپویا، در 100 کیلوگرم رضا شاکرنژاد و در وزن مثبت 100 کیلوگرم محمدرضا نکوپایان قهرمان اوزان خود شدند.

در رده سنی جوانان و پیشکسوتان تیم فارس با 101 امتیاز به مقام نخست دست یافت و تیمهای تهران با 72 و مازندران با 60 امتیاز دوم و سوم شدند.

در رشته بادی کلاسیک (وزن متناسب با قد) نیز تهران الف با 60 امتیاز در جای نخست قرار گرفت و تیمهای خراسان رضوی با 40 و تهران ب با 31 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

درویش متولی حضور این تعداد شرکت کننده دراین مسابقات را بی سابقه خواند و برگزاری این مسابقات را در سطح بالایی ارزیابی کرد.

متولی افزود: مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در رده جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار و مسابقات در رشته بادی کلاسیک (وزن متناسب با قد) به مدت دو روز در بابل برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.